(Hoog)begaafdheid | Handelingsgerichte gesprekken met de leerkracht

Beschrijving

Handelingsgerichte gesprekken stellen de onderwijsbehoeften van het (hoog)begaafde kind en het handelen van de leerkracht in het middelpunt. Vragen die hierbij centraal staan zijn:

  • Wat vraagt dit kind van het onderwijs?
  • Hoe kan de leerkracht op deze behoeften inspringen?

Onze orthopedagogen en psychologen vormen deskundige gesprekpartners. De kansen en mogelijkheden van de leerling worden altijd gezocht in het kind zelf en in zijn of haar omgeving. Deze worden vertaald in concrete, handelingsgerichte adviezen voor de leerkracht. De doelstelling van de gesprekken is om handvatten te geven waarmee de leerkracht en de leerling direct aan de slag kunnen.

Kijk voor meer info op onze site of neem contact op.

Opbrengsten

Handvatten waarmee de leerkracht en de (hoog)begaafde leerling direct aan de slag kunnen.

Meer informatie
Extra informatie
  • Regio('s)
  • Flevoland
  • Friesland
  • Noord-Holland
  • Utrecht
  • Zuid-Holland
  • Specialisme
  • Handelingsgericht werken (HGW)
  • Onderwijsbegeleiding (hoog)begaafden
  • Sector(en)
  • PO (incl. SBO)
  • Doelgroep(en)
  • Intern begeleider / remedial teacher
  • Ouder / verzorger
  • Schoolleiding
  • Leerling
  • Leerkracht
Recensies